Marketing & AI 2025

Najnowszy kurs #przełączsięnamarketing ze sztuczną inteligencją to kurs nie tylko dla marketerów, ale dla właścicieli biznesów, sklepów e-commerce czy nawet osób, które szukają praktycznej wiedzy w świecie sprzedaży, marketingu oraz AI. W cenie otrzymasz starannie nagrany materiał, który stworzyłem przy współpracy studia w Dubaju, a także:
  • wyklady video
  • tutoriale video
  • pomocne narzędzia (moje testy)
  • listy / check-listy
  • dostęp do comiesięcznego newslettera
Przedsprzedaż kursu trwa do 1.08.2025. Moduł 1 (wstęp), 2 (Marketing w 2025) oraz 3 (AI - praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu) jest dostępny ODRAZU PO ZAKUPIE, moduł 4 i 5 zostanie opublikowany 1.08.2025. Po tym czasie kurs będzie w pełnej cenie 1999zł.
Course content
Wstęp do kursu
🎥 Witaj w świecie marketingu i AI!
Marketing w 2025
🎥 #1 Jakie są sposoby pozyskiwania klientów? Jak robić to dzisiaj?
Podsumowanie video #1
🎥 #2 Jak klienci dzisiaj szukają? Jakie są ich ścieżki i ślady?
🎁 BONUS - Ciekawe narzędzie
Podsumowanie video #2
🎥 #3 Co mogę wiedzieć o mojej konkurencji? Gdzie to sprawdzić?
Podsumowanie video #3
🎥 #4 Strategia marketingowa w praktyce.
Podsumowanie video #4
🎥 #5 Narzędzia w marketingu, które ułatwią pracę zespołu.
Podsumowanie video #5
AI - praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
🎥 #1 Czy używanie AI to ściema?
🎁 BONUS - wstęp do AI
🎁 BONUS - Tworzenie gemów, Research z AI
🎁 BONUS - NotebookLM
🎁 BONUS - tworzenie zdjęć w AI
🎥 #2 Jak użyć AI w marketingu, praktyczne podejście.
Podsumowanie video #2
🎥 #3 Co oferuje Google Ads dzięki AI? Gościnnie Łukasz Chwiszczuk
Podsumowanie video #3
🎥 #4 Narzędzia AI do marketingu - to musisz wiedzieć!
Podsumowanie video #4
Sprzedaż w marketingu z AI
🎥 #1 Kanały sprzedaży, co działa i dlaczego?
🎥 #2 Jaki budżet zaplanować dla różnych kanałów?
🎥 #3 Do kogo mówić? Jak to jest z tym GEN Z, ściema czy na serio?
🎥 #4 Nie sprzedaję, co sprawdzić?
🎥 #5 E-mail marketing i automatyzacja.
🎥 #6 Automatyzacja sprzedaży.
🎥 #7 AI Overviews - co muszę wiedzieć?
Analityka - dane, które mogą zmienić Twój marketing
🎥 #1 Co mierzyć?
🎥 #2 Jak mierzyć?
🎥 #3 Czym mierzyć?
🎥 #4 Sztuczna inteligencja i dane, jak i po co?
Author:Patryk Wichert
Speaker na Retail Recharged: The AI Era (u boku Ken Hughes - światowego eksperta w dziedzinie zachowań konsumenckich i zakupów online. Od ponad 10 lat w designie, który ma podnosić sprzedaż. Łączy planetę biznesu z potrzebami użytkowników. Certyfikowany przez UX Alliance.
Course content
Wstęp do kursu
🎥 Witaj w świecie marketingu i AI!
Marketing w 2025
🎥 #1 Jakie są sposoby pozyskiwania klientów? Jak robić to dzisiaj?
Podsumowanie video #1
🎥 #2 Jak klienci dzisiaj szukają? Jakie są ich ścieżki i ślady?
🎁 BONUS - Ciekawe narzędzie
Podsumowanie video #2
🎥 #3 Co mogę wiedzieć o mojej konkurencji? Gdzie to sprawdzić?
Podsumowanie video #3
🎥 #4 Strategia marketingowa w praktyce.
Podsumowanie video #4
🎥 #5 Narzędzia w marketingu, które ułatwią pracę zespołu.
Podsumowanie video #5
AI - praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
🎥 #1 Czy używanie AI to ściema?
🎁 BONUS - wstęp do AI
🎁 BONUS - Tworzenie gemów, Research z AI
🎁 BONUS - NotebookLM
🎁 BONUS - tworzenie zdjęć w AI
🎥 #2 Jak użyć AI w marketingu, praktyczne podejście.
Podsumowanie video #2
🎥 #3 Co oferuje Google Ads dzięki AI? Gościnnie Łukasz Chwiszczuk
Podsumowanie video #3
🎥 #4 Narzędzia AI do marketingu - to musisz wiedzieć!
Podsumowanie video #4
Sprzedaż w marketingu z AI
🎥 #1 Kanały sprzedaży, co działa i dlaczego?
🎥 #2 Jaki budżet zaplanować dla różnych kanałów?
🎥 #3 Do kogo mówić? Jak to jest z tym GEN Z, ściema czy na serio?
🎥 #4 Nie sprzedaję, co sprawdzić?
🎥 #5 E-mail marketing i automatyzacja.
🎥 #6 Automatyzacja sprzedaży.
🎥 #7 AI Overviews - co muszę wiedzieć?
Analityka - dane, które mogą zmienić Twój marketing
🎥 #1 Co mierzyć?
🎥 #2 Jak mierzyć?
🎥 #3 Czym mierzyć?
🎥 #4 Sztuczna inteligencja i dane, jak i po co?
Author:Patryk Wichert
Speaker na Retail Recharged: The AI Era (u boku Ken Hughes - światowego eksperta w dziedzinie zachowań konsumenckich i zakupów online. Od ponad 10 lat w designie, który ma podnosić sprzedaż. Łączy planetę biznesu z potrzebami użytkowników. Certyfikowany przez UX Alliance.